Arabic make-up

12/08/2014

 [Przewiń do polskiej wersji]

Hi! Still grey outside - dark when you goto work, dark when you come back home. I've decided to add some colour to my life. The simpliest way is make-up. 

I've always loved arabic style make-up, for it's boosting colours and great shading. I tried to do it myself several times in the past, but never suceeded. Let's see what happened this time...

Used cosmetics:
  • foundation Revlon Color Stay no. 180 Sand Beige for Normal/Dry skin
  •  Eveline Art Proffesional Make up, no. 3 porcelain
  • eyeliner Maybelline Lasting Drama no. 01 Black
  • Sephora palette (eyebrows)
  • My Secret Hot Colors eyeshadow quattro palette
  • mascara Catrice All Round
  • Palette Make up Revolution Redemption Palette Hot Smoked





Dzisiaj, na przekór pogodzie i szarości za oknem postanowiłam wykonać makijaż inspirowany makijażem arabskim. Od zawsze bardzo mi się taki styl podobał, podziwiałam precyzyjne blendowanie i nakładanie cienia dokładnie tam, gdzie być powinien. No i te kolory! Niestety nigdy nie potrafiłam go odwzorować, a moje makijaże tego typu zawsze wyglądały jak jedna wielka kupa. Dziś spróbowałam jeszcze raz - nie jestem do końca zadowolona z niektórych szczegółów, ale w ogólnej ocenie nie wypada chyba aż tak źle.

Kosmetyki:
  • podkład Revlon Color Stay no. 180 Sand Beige do skóry normalnej lub suchej
  • korektor Eveline Art Proffesional Make up, no. 3 porcelain
  • eyeliner Maybelline Lasting Drama 01 Black
  • paletka Sephora  (podkreśliłam brwi)
  • My Secret paletka poczwórnych cieni Hot Colors
  • tusz Catrice All Round
  • PaletkaMake up Revolution Redemption Palette Hot Smoked

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images