Hair conditioner - Garnier Ultra Doux with avocado and karite butter // Recenzja - odżywka do włosów Garnier Ultra Doux z avocado i masłem karite

10/17/2014

Today I have review of hair conditioner Garnier Ultra Doux with karite butter and avocado. This is one of my favourite hair cosmetics, that are always in my bathroom. I use othet cosmetics as well and this is kind of obvious, but this conditioner is always with me. I have moved lately and unfortunately I couldn't take all my cosmetics. Garnier Ultra Doux just had to go to my new home!

Dziś chciałabym przedstawić wam jeden z moich ulubionych kosmetyków do włosów. Używam jej już od około roku i niezmiennie zaskakuje mnie swoim działaniem. Oczywiście, używam również innych kosmetyków do włosów, ale do Garniera z awokado zawsze wracam. Niedawno się przeprowadzałam i mogłam wziąć ze sobą tylko najważniejsze kosmetyki. Kolorówki zostawić nie mogłam, myślę, że rozumiecie. :) Jednak Garniera musiałam wziąć, choćby nie wiem co.


Consistency is just ideal. Not too dense, not too liquid, just like it should be. Hair after using this condidtioner are soft, smell very nice and  have georgous shape. As far as capacity is concerned I'll say i'ts just normal. Doesn't make hair heavy, smells great and aplication is nice and smooth. Below you can see a photo of hair after using this conditioner. Unfortunately hair on photo are a little bit damp.

Konsystencja odżywki jest idealna. Nie a gęsta, nie za rzadka - po prostu taka, jaka powinna być. Włosy po użyciu są mięciutkie, pachnące i cudownie się układają. Jeśli chodzi o wydajność, to określiłabym ją jako przeciętną.  Nie obciąża włosów, ślicznie pachnie i łatwo się rozprowadza. Poniżej zamieszczam zdjęcie włosów po użyciu tej odżywki. Włosy jeszcze troszkę wilgotne, co niestety widać.


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images