Violets for green eyes

11/20/2014

I like violets, but for many years I was afraid of using them in make-ups. I thought that they highlight my violet circles under eyes and that they look cheap. The same thing with bule. But  now I know that violet can realy go well with my green eyes and dark hair. You just have to know how to use it. I tried and look, what I've done.





Used cosmetics:
  • foundation Rimmel Wake me up, True Ivory
  • corector Eveline Art Proffesional Make up, no. 3 porcelain
  • Palette Mannhatan Fab Fashionista no.1 the Fabulous
  • brown and violet eyeshadows from Sephora palette
  • some cheap no-name lipstick
  • mascara Catrice All Round
  • bronzer Honolulu 
  • blusher Bourjois  nr 15 Rose Eclat





Zawsze lubiłam fiolety, ale bałam się i nie umiałam ich używać w makijażu. Miałam wrażenie, ze podkreślają moje cienie pod oczami, które z natury mam dość intensywne, nawet jeśli porządnie się wyśpię. Poza tym bałam się, że będę wyglądać tanio, jak Ruska baba z targu. To samo było z niebieskimi odcieniami, które obecnie kocham. Teraz wiem, ze fiolety pasują do moich zielonych oczu i ciemnych włosów.  Oto co wyszło z mojego ostatniego dziennego makijażu we fioletach. Prawda, że cudownie wydobywa zieloną tęczówkę?



Kosmetyki:
  • podkład Rimmel Wake me up, True Ivory
  • korektor Eveline Art Proffesional Make up, nr. 3 porcelain
  • PaletkaMannhatan Fab Fashionista nr.1 the Fabulous
  • brązowy and fioletowy cień z paletki Sephora
  • Jakaś pomadka no-name
  • maskara Catrice All Round
  • brązer Honolulu 
  • róż Bourjois  nr 15 Rose Eclat 


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images