Makijaż na rozmowę kwalifikacyjną

10/16/2014

Cześć! Witam was na moim blogu! Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać częściej i razem ze mną obserwować moje wzloty i upadki. Na początek postanowiłam Wam pokazać mój dzisiejszy makijaż. Idę na rozmowę kwalifikacyjną. Nie jest to jednak stanowisko biurowe, nie muszę więc trzymać się tak kurczowo zasad makijażu biznesowego. Postawiłam na brązowe barwy, lekko podkreślone policzki oraz różowe usta, które nadały całości nieco świeżości. Mamy dzisiaj tak piękny i słoneczny dzień, że szkoda tego nie podkreślić makijażem!

Kosmetyki, których użyłam:
  • podkład Rimmel Wake me up, odcień True Ivory
  • korektor Eveline Art Proffesional Make up, odcień 3 porcelain
  • paletka (a właściwie czarny cień do powiek) Sleek, 891 Supreme
  • paletka cieni NYC nr 818A Unin Square (wszystkie cienie z paletki)
  • tusz do rzęs Catrice All Round - wydłużająca i podkręcająca
  • brązer Honolulu 
  • róż Bourjois  nr 15 Rose Eclat
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i nie będziecie zbyt surowe - nigdy wcześniej nie próbowałam sfotografować moich makijaży - okazalo się to być trudniejsze, niż się wydaje :) Proszę o wyrozumiałość, obiecuję poprawę. No, koniec mojego gadania. Oto makijaż:




You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images